Water decal stickers - how to apply them / Autocolant water decal - cum se aplica

My sweet girls,

You know, I promised to show you how to apply those beautiful one stroke imitation nail art stickers that I'm so in love with. I tried them out on a white base and on a black base as well to see how they look like on different base colors. I'm really happy with the dark base, even if at the beginning I had the sensation that there is not enough contrast between the black base color and the blue roses, at the end I'm really happy with the result. I also used some glitters and blue rhinestones, because I love to combine different decoration styles. Of course, you can mix it up in your own way, with your colors, your style, but I guess this is something that represents me very well. I love black polish combined with king-blue or azure-blue, or even magenta, I love glitters, and I'm also a big fun of one stroke nail art. 
You can buy these stickers from here.
I hope you gonna like it, please let me know what do you think about it. Do you like it more on the white french or the black one, because I just can't decide it. :)

Kisses girls :*

Dragele mele,

V-am promis la o postare anterioara sa va arat cum se aplica autocolantul water decal si de ce sunt ele mai bune decat celelate autocolante care se lipesc pur si simplu pe unghii. Eu sunt total indragostita de aceste stickere, astfel incat le-am incercat si pe o baza foarte inchisa ca sa vad cat de bine rezista ele la asa o provocare. Desi initial am avut senzatia ca nu va da bine, contrastul nefiind destul de puternic intre baza neagra si trandafirii albastri, pana la urma am fost foarte multumita de rezultat. Am combinat mai multe materiale de decor, pentru ca imi plac modelele mai excentrice, astfel incat am folosit glitter si piericele pe langa autocolant. 
Fetele care vor sa cumpere autocolante, dati click aici.
Vizionati videoclipul atasat pentru a vedea cum se aplica stickerul, iar apo sunt curioasa sa aflu parerea vostra: alb ssau negru? Eu sincer, nu ma pot decide, cred ca depinde si de ocazie, si de starea pe care o am, in orice caz sunt nerabdatoare sa aflu parerea voastre. 





6 comments:

Andayn said...

latinonails desi nus adepta a nik ce inseamna lipit pe ughii..incluzind si stampila, pt ca ador sa fac treaba cu mina mea..aceste sunt minunate!!!bravooo...sunt absolut perfecte!!!

latinonails said...

hehe, si eu detest tot ce e prefabricat, sunt o adepta fanatica a lucrului manual, urasc konad-ul si autocolantele, mi se par fara personalitate, dar stickerele astea m-au dat pe spate, si am cedat... :P Dar nu mi-ai zis: black or white? :)

Andayn said...

poi eu zic alb :))

Anonymous said...

e frumusel cum ai facut unchile nota 10
piti

Saori said...

simple method but result is beautiful & much on your nails honey XD Big kisses

latinonails said...

Thank You girls! :)Kisses to all of you :*

Post a Comment