My Christmas Night nail art / Manichiura mea de Craciun

Hi girls,
I wanna share with you the mani I wear at Christmas night, even if the photos are not so great, :( I was having such a vacation feeling that I couldn't take the time to do the right shoots :P
Anyway, I hope you had a great Christmass, I'll be back soon with a New Years Eve nail art idea.
Until than, take care of you guys, Kisses
Dragele mele,

Vreau sa va arat manichiura mea de Craciun, desi pozele nu sunt foarte reusite pentru ca nu am avut rabdarea de alta data.... Emotiile acelei nopti m-au facut sa nu-i mai acord atata atentie pozelor :P
Sper ca v-ati petrercut alaturi de familia voastra si ati avut un Craciun fericit si plin de dragoste, va mai astept in curand cu o noua idee de manichiura pentru noaptea de Revelion! :)
Pana atunci, aveti grija de voi,
Va pup.

5 comments:

kory_nails said...

foarte draguta manichiura si eu vroiam glubulete asa..dar cand cu timpul cam nasol..

Anonymous said...

sunt foarte frumoase inghile de craciun bravo nota 10
piti

Andayn said...

frumoase si eu tot la globulete m-am gindit :)))

Liana said...

Superbe ca de obicei!!!
Un an nou fericit!

latinonails said...

@kory_nails, @andayn, @liana: Fetelor va multumesc, ma bucur ca va placut sau ca am avut ideei asemanatoare Va puuuup :)
Piti, iti multumesc si tie de aprecieri Pupici si tie :)

Post a Comment