Christmas nail art / Manichiura de Craciun

Hello Ladies,

Christmas is so close, so I was trying to get the Christmas mood with my last nail art design. For this design I choose warm shades, that reflects the idea of home, loving and peace. I also prepared a tutorial for all of you who love this design and want to try out on your own nails :) It's really easy to do, and I'm absolutely sure, you will be a real angel with this nail art :) 
And if it's (almost) Christmas I guess it's right to share my dream with you guys, you know, I'm dreaming from some time of opening a small nail art boutique with the best products I've ever tried. I already dreamed of how it will look like, how will I arrange the products, what the color of the wall will be and so on... :) So, I'm really close for my dream to come true, I already got the list of the products, I already took a lot of pictures with them, I already prepared a few and I also uploaded them to a website something similar with amazon or e-bay that works only in Romania. This is until my website will be ready. I'm working on it really hard, but it's a lot of work for a perfectionist like me, so I want to do everything by myself... :) Obviously the site will be with on-line shopping, it will be working international, so I hope you will all find some nice stuff to buy at my shop :)  Until than, maybe you can take a look at that Romanian website where I've uploaded some of the products, and I'm waiting for your opinion, what do you think it would be great to include (or exclude), I know there is only about 50 products, but I will upload more products daily, until my website will be ready. I hope, you don't mind that I was sharing with you this project of mine, and please, feel yourself free to help me with ideas about it. I'd really appreciate your opinion.
In order to enter my provisional shop, click here.
Kisses guys, and enjoy the Christmas nail art! :)

Dragele mele, :)
Incerc sa intru in atmosfera sarbatorilor cu acest model de Craciun, pentru care am ales sa folosesc nuante pline de caldura, care sa reflecte ideea de familie, acasa, intelegere, bucurie si pace. Lucruri dupa care aspiram cu totii :) Pentru fetele carora le place acest model v-am pregatit si un tutorial usor de urmarit, in speranta ca in felul acesta pot sa ma si eu o contributie minora ca voi sa fi niste ingerasi si la propriu si la figurat cu asa niste unghiute aranjate in ajunul Craciunului.

Si daca tot vorbesc de Craciun, vrea sa va impartasesc un vis de-al meu pe care-l am de ceva timp si anume sa deschid un magazin cu produse pentru manichiura si nail art. Am visat deja de o mie de ori cu lux de amanunt toate detaliile incepand cu modul in care am sa expun produsele, culorile care domina incaperea, tot-tot. Vreau doar produse intr-adevar bune, testate de mine la preturi accesibile, cu consultanta personala, cu un site de pe care poti cumpara on-line nunumai din tara... tot feluri de chestii din astea.
Ei, si acum incet cu incetul visul incepe sa prinda forma si sa devina realitate. Deja am stabilit in linii mari lista produselor, am facut o gramada de poze cu ele, pe care trebuie apoi sa pregatesc pentru site, cu descrieri, cu tutoriale, cu de toate. Pentru ca vreau un shop PERFECT, in care oricine sa se simta cu adevarat servit, cu produsele cele mai bune si cele mai potrivite pentru nevoile lui personale, dar si la un pret accesibil.
Dar m-am gandit intre timp, sa va cer si voua parerea, si am incarcat pozele (cele pregatite pana-n momentul de fata, si care se vor inmulti pe zi ce trece) pe o pagina provizorie sa zic asa, pentru ca in momentul in care site-ul "oficial" va functiona, evident produsele vor disparea de acolo. Dar pana atunci, mai este muuult de lucru, desi fac tot posibilul ca sa nu trag de timp, cu siguranta mai e nevoie de vreo 2 saptamani. Vreau sa va mai spun ca vor fi mult mai multe produse, deci lista pe care o vedeti acolo e doar inceputul, dar sunt foarte curioasa sa vad reactia voastra referitor la produse, pret, la orice idee pe care vreti sa o impartasiti cu mine.
Pentru a accesa link-ul "provizoriu" dati click aici
Va multumesc anticipat si va puuup :)

9 comments:

kory_nails said...

deci am ramas masca..cred ca e cel mai frumos model de craciun!!!superb..vai ce frumos se picteaza cu acril super!!linii subtiri..pff poate imi vin si mie anu asta acrilicele..
FELICITARI!!se pare ca acu esti in spiritul sarbatorilor

Saori said...

Once again Honey it's wonderful & so gorgeous !!! Completely in Xmas spirit, by looking at your nails, I feel love, peace and Xmas !!! You did it well as usual :) I am sorry for my late reply to your mail, I didn't finish my answer yet.... Big hugs Sweety & I am going to visit you webshop.... kisses

DachinIzabella said...

Drága Ircsikém, ez a modell nekem nagyon tetszik, s amikor nemrégen azt a piros francia-manikűrt tetted fel a rózsákkal, éreztem már ennek a munkának az előszelét. Csalódás lett volna, ha ezt nem készíted el...
E-mailben írom tovább, úgy döntöttem. Puszi!

latinonails said...

@kory_nails: Iti multumesc mult, sa stii ca de ceva timp nu eram multumita cu nici un model, dar asta parca imi e tare la suflet :) Ma bucur ca-ti plac si tie, iar legat de vopselele ale iti doresc sa-ti ajunga cat mai repede. Le-ai comandat de vreo luna, nu?

latinonails said...

@Saori: sweety, thx a lot, don't worry about the mail, I'm busy too, so stay calm, you will finish it when you'll have time. Until than big kisses to you honey :)

latinonails said...

@DachinIzabella: Izacska, most kicsit nehez erre reagalnom, amiota elolvastam az e-mailed, minden kavarog bennem. Kicsit le kell tisztuljanak a gondolatok ahhoz, hogy egy higgadt reakciot adhassak. Addig is puszillak, olellek.

Andayn said...

dap astea cu adevarat opera de arta :)) te invidiez pt acrilice asa bune..ale mele sunt varza :))

kory_nails said...

da..ma gandesc ca intarzie din cauza ca e si preajma sarbatorilor..si poate de asta..mai astept daca nu vanzatorul mi-a oferit sa imi trimita altele

Anonymous said...

Drága kiscicám, nem kell reagálnod semmit, nem azért írtam, hogy magyarázatod adj, hanem azért, hogy ráébresszelek vmire. Azt sem kérem, hogy igazat adj, csak véleményt formáltam őszintén, szeretettel, és sajnálom, ha felkavartalak, vannak dolgok, amiben nem lehetünk eléggé jópofik, s ez pont az... Nem baj, ha most kicsit haragszol rám, a gyerekeim is szoktak, majd később megköszönik...
Puszillak! Nyugi!
Iza

Post a Comment