Special french manicure with water decal sticker / Manichiura french cu autocolant water decal

Hi girls,

Another french manicure, a really special one, that I adore so much. It's simple, elegant, very feminine and it fits for any occasion. The flowers aren't painted by me :) they are made with water decal sticker which imitates one stroke painting so well, that it's just impossible to realize that they are not made by hand.
Video is coming soon.

Dragele mele,

Un alt model de french vreau sa va arat, unul care mie imi este foarte drag pentru eleganta, simplitatea si feminitatea lui. Florile sa nu credeti sa sunt pictate de mine... desi n-ar fi rau sa fiu in stare de asa ceva... :P, ele sunt abtibilduri speciale cu imitatie one stroke. Aceste abtibilduri sunt minunate pentru ca sunt foarte subtiri, si nu au contur transparent foarte fin, astfel ele pot fi lipite si pe un fond inchis fara sa creeze senzatia de autocolant. Trebuie sa recunosc ca in viata mea n-am mai folosit asa ceva, iar acum sunt foarte incantata ca am avut ocazia sa le incerc. In curand am sa pregatesc un model pe fond inchis si o sa inregistrez ca sa puteti vedea cat de usor se lipesc si cat sunt de minunate.
Pentru cele care sunt interesate, pretul unui abtibild este de 4.99 Ron, coala contine 20 de floricele diverse marimi pentru fiecare unghie. Sunt 20 de modele diferite, le gasiti pe toate in shop-ul meu on-line daca dati click aici.

Urmeaza sa postez zilele astea si videoclipul cu acest model. E gata:


13 comments:

Taninhah said...

Really soft and beautifull :)
Kiss

kory_nails said...

foarte elegante..si pt mirese chiar..imi place tare mut ideea de french si cu kestiile alea sus..o sa iti fur si eu ideea sa fac intr-o zi..

Anonymous said...

e foarte frumusel de nota 10
piti

Andayn said...

este absolut adorabil si imi place mult modul tau de a te axa mai mult pe ideea de frenci , avind unghiute asa lungi sa dai o simpla baza..ar fi prea mult...asa facind modelul doar pe unghia crescuta da muult mai bine si elegant, bravo asta imi place chiar mul..daca aveam unghii asa mari clar il incercam :)

Lulline said...

I'm totally fond of this nail art, it's so soft and feminine ! Thanks for the video !

Andreea said...

superbe :X:X:X

Tartofraises said...

your nails are sooo long !!! very beautiful french, as all you do !! I have a question : whitch cell phone do you have ?? I hate tactile phones like i-phone because it's hard to use with long nails!!

latinonails said...

Fetele, va multumesc muuult pt cuvintele frumoase, am cam lipsit de pe blog pt ca eram foarte ocupata cu pagina de web, dar nu mai am mult si o sa va arat cu ce mi-am pierdut timpul in perioada asta. Va pup si va multumesc inca o data :)

latinonails said...

My sweet girls! Thank you so much for all your kind comments, I'm really happy you like my works.
For Tartofraises: I have an iPhone, and I can manage it quite well with my long nails. At the beginning it was a little bit strange, but in a few weeks I get used, so now it's harder for me to use other mobiles with buttons, because I had to press it with my fingernails, which I hate to do! :)
Kisses to you girls, and thanks again for your comments :*

Markétka said...

absolutely beautiful. I can imagine wearing this on the wedding day :)

latinonails said...

@Markétka: Thank you, I agree, I can imagine too this nail art for the bride :)

Catherine said...

Beautiful pictures. Those Latino nails are....awesome :)

Cathy
French Course Angel

latinonails said...

@Catherine: Thank you so much! :)

Post a Comment