Lacuri magnetice

Dragele mele,

In acesta postare vreau sa va vorbesc despre lacurile magnetice, un lac ce reprezinta solutia optima pentru fetele care adora sa iasa in evidenta, cele care cauta sa fie in voga tot timpul cu trendurile cele mai noi aparute pe piata. Avantajul cel mai de seama consta in faptul ca aplicarea lor nu necesita mare "stiinta" veti avea nevoie doar de lacul special cu accesoriile sale, apoi vi-l puteti obtine o manichiura perfecta, deosebita in doar cateva minute. Nevorbind de faptul ca daca v-ati saturat de floricele, fluturasi etc si tanjiti dupa un model abstact, cu efect metalic (potrivit pentru o ieseala intr-un club :P) cred ca poate fi una dintre cele mai bune solutii.
Desi e simplu de aplicat, v-am pregatit un videoclip in care am incercat sa va explic cat mai multe despre acest produs si sa va dau toate indicatiile necesare ca sa va fie voua mai usor sa lucrati cu acest produs. 

Daca totusi mi-au scapat unele detaliile, va rog sa ma intrebati :)
V-am pupaaat! :)



1 comments:

Miu Miu said...

te invit la concursul meu:http://shoeper-women.blogspot.com/2011/06/giveaway-sigma-travel-kit-open.html

Post a Comment