Blue roses 3d / Trandafiri albastrii 3d

Buna fetelor!
De data asta vrea sa va arat cum se lucreaza cu portelanul - praful acrylic - in vederea realizarii decoratiunilor 3D. 
Daca vreti sa va apucati de modele 3D veti avea nevoie de prafuri colorate de portelan (acryl), lichid acrilic, pensule speciale pentru portelan si un pic de rabdare si pasiune :)

In cazul in care urmeaza sa decorati unghii false, puteti efectua toata procedura direct pe unghii, urmand ca ulterior cu ocazia intretinerii sa o dati jos prin pilire. In cazul unghiilor naturale va propun sa realizati florile pe o alta suprafata curbata asemanator unghiilor si sa o lipiti ulterior cu lac transparent sau cu adeziv special pentru unghii. Eu am folosit un sablon de unica folosinta pentru prelungirea unghiilor pe care am lipit pe un pix obisnuit. Astfel floricelele au forma unghiilor, ele se lipesc pe toata suprafata unghiilor dand senzatia ca erau realizate direct pe unghie. 

Procedura de lucru era urmatoarea: 
1. Am pregatit floricele din portelan (vezi tutorialul de mai jos)
2. M-am dat cu un strat de lac de baza
3. M-am dat cu oja de culoare albastra
4. Am aplicat glitter agrintiu si turcoaz pe unghii, dar si cateva pietricele + un strat de luciu
5. Am lipit florile de portelan. - Gata! :)
Sper sa va placa! :)



6 comments:

Lulline said...

Thanks google trad ! lol
This article is very interesting, i was looking at japanese nail art and wondering how could I do 3D nail art on natural nails (without damaging them !)
Maybe I'll buy necessary equipment to do this, i hope it's not too expensive ! What do you recommend me to start, knowing I have nothing but regular polishes and nail art decorations/tools ?

Taninhah said...

Hellow ^^
I Really like this one (as always =p)
I love 3D NA, like the japaneses =p
Hugs ^^

latinonails said...

@Lulline: You are so funny... hahahaaa viva la google translator :) Anyway, to work with acrylic you will need special brushes for acryl, liquid and powder. I really don't know how much it cost in your contry, here in Romania is about 30 euro - this means 60 ml acryl liquid, 12 color acryl powder and 5 pcs special brush - different sizes.
Good luck with them! :)

latinonails said...

@Taninhah: Thank you! :) I wanted to try out my luck with this nail art at Tartofraises's contest, but I wasnt ready in time :) I love 3d nail art, too :) Kisses!

Lady said...

Wonderful but i would be unable to do the same!!

somnulmacilor said...

Am pășit sfioasă în căsuța dumneavoastră virtuală, și fără să vă cer voie mi-am umplut sufletul de frumos. Dacă timpul ne fardează nepriceput si chipul ne arată varste nedefinite ceea ce ne aratati dumneavoastra in blog, este sentinta la frumos. Eu una, surad deocamdata stangaci dar am gasit aici atata atentie la sunetul perfectiunii si multa munca sa aduceti arta pe unghiile doamnelor si domnisoarelor prin terapia de forme si culori. Sper sa fiu un elev bun, si unghiile clientelor sa ma viseze asa cum le visez eu pe ele acum. Doresc sa gasesc drumul spre aceasta arta si nu greseala sa fie cea care ma invata ci fericirea data justificat de munca bine facuta.Asa cum am intalnit aici, pe aceste pagini. Multumesc pentru ca mi-ati dat prilejul sa-mi odihnesc sufletul. Cu drag, fata de la mal de mare.

Post a Comment