Special french manicure

Hi girls,

Just a quick post today, without too much speech, I'm in a rush, so here is one of my favorite nail arts, I really enjoy to wear i. I found it simple and elegant, it's so easy to do it. The colors I would say they do not match together, but finally I'm really satisfied with this design. I was always saying how much I dislike black combined with gold, but when you put green to those two colors, that must to be something too much bizarre. With this design I realized that we had to be open for new ideas, for new color combinations, we had to dare to do something we used to believe that it would be wrong. Even if not all the time, but sometimes it might work. I guess, this time it turned out quite well :) What do you think? :)
Dragele mele,
O postare rapida, cu un nou model, care mi-a placut la nebunie pentru simplicitatea si eleganta lui. Desi intotdeauna am sustinut ca negrul nu da bine cu auriu, apoi daca pe langa astea doua mai punem si un pic de gri, e un dezastru cromatic :)... totusi, am indraznit sa combin aceste culori, si sunt foarte multumita de rezultat. Cu aceasta ocazie am inteles ca trebuie sa iesim din cand in cand din tiparele banale pe care de cele mai multe ori le creeam chiar noi, pentru ca o gura de aer curat ne poate face numai bine. Nu vreau sa zic ca trebuie sa renuntam la toate prejudecatiile noastre, ci doar ca merita din cand in cand sa trecem peste ele si sa indraznim sa facem experimente noi. 
Stiu ca majoritate fetelor care urmaresc acest blog fac parte din gasca celor care indraznesc, care incearca sa scoata ceva frumos de fiecare data din nimic, cum s-ar zice. Respect aceste fete pentru eforul si perseverenta depusa, pentru gustul rafinat pe care au reusit sa-l formeze si sunt mandra ca fac parte si eu din grupul acestor persoane. 
Va pup.
P.S. Sa-mi spuneti parerea :)

8 comments:

Markétka said...

amazing. I love how you work with details :)

latinonails said...

@Markétka: Thx a lot. You know, the devil is in the details! :)

kory_nails said...

si eu tot am auzit ca nu da bine nergu cu auriu..dar nu stiu ce sa zic..ca mie chiar imi place cum vine..si imi place modelul e foarte abstract ..si elegant:d bv!

latinonails said...

Mercic Kory :)

Andayn said...

ce sa zic ?! deosebite!! imi place ff mult si nici macar nu-mi dau seama cum e realizat !

Anastacia said...

ur nail designs looks very glamour :) added u in my blog roll as well :))

latinonails said...

@andayn: Eh, nu e mare meserie, pe mine m-a incantat cel mai mult jocul cu acele culori pe care le-am considerat a nu fi potrivite
@MyMakeUpMania: Thank you XOXOXO

la trousse a tichou said...

whaouh, once again i'm impress with your nails design, it's a amazing work, the details are extraordinary

Post a Comment