Still roses


Hi girls!

I made an obsession of roses, so I hope you'll not get bored with the very same nail art as it was last time. I dream to reach perfection drawing those roses, so I need practice... :) It might seem like lack of inspiration, but you can also consider as a proof of perseverance - it sounds much better .... LOLAnyway, next time I promise to come with some brand new nail art, something special, until then... the same old roses... upgraded a little bit :)
I wish you all guys a lot of prosperity and inspiration for great nail arts :)
Hugs and kisses

Salutare mare!

Am facut o obsesie din trandafiri, nu ma pot opri, vreau sa le scot PERFECT. Astfel, iarasi m-am apucat de exersat, am schimbat un pic culorile, dar in mare e acelasi lucru ca si cea de data trecuta. Stiu... dau dovada de lipsa de inspiratie... :( Imi economiseam inspiratiile pentru un model foarte deosebit :) pe care am sa va arat undeva pe la sfarsitul lunii numai. Evident, pana atunci o sa mai revin cu alte modele, decat trandafirasii, dar deocamdata, dand dovada de perseverenta, revin cu acelasi model, un pic "reconditionat" fata de data trecuta :)
Va pup, si sa aveti mult spor si inspiratie pentru unghiute deosebite :) si nu numai ... :)

10 comments:

Saori said...

Never never...... we will never get bored to admire your wonderful nail art like this even if the design is rose .... I love this one, I prefer this one that the previous mani, black & gold is very very beautiful !!!
Big hugs Honey

Liana said...

Mie imi plac trandafirii la nebunie, iar tie iti ies atat de frumosi.... Superba manichiura. Pupici!

latinonails said...

Saori: Thanx honey, you're so sweet :*
Liana: Iti multumesc :* Tot vreau sa-ti spun ca imi pare f rau, mi-ai dat un premiu din ala de blog cu ceva timp in urma, dar pe vremea aia nu stiam ce-i de facut cu el... sa nu crezi ca-s increzuta si de aia nu l-am acceptat... Prostia mea: nu stiam cu ce se mananca lucrurile alea... :( Sper sa ma intelegi.... :(
Te pup dulce.

la trousse a tichou said...

allora questo modello è semplicemente splendido, è davvero un piacere vedere il tuo blog, puro piacere per gli occhi

this pic, it's really gorgeous, no word to say how wonderful, it's, just pure pleasure for eyes.
and I'm in love of your nails, very glamorous

machalou said...

I like very much your nail art and the rose is very well made, congratulations
Kisses

Liana said...

Stai linistita, de multe ori un premiu dinala cere si timp asa ca este de inteles de ce nu toata lumea le preia si nu le da mai departe. Sub nici o forma nu cred ca esti increzuta! Te pupic si deabea astept urmatoarele tale opere de arta, pentru ca asta sunt manichiurile pe care le faci tu :D

Rita said...

Egyre jobban kívánok ekkora körmöket :) Öööö ha hazajössz... erre a rövidkére is művészkedsz nekem valamit?:D Bármilyent, amiről gondolod, ritás :))

Cupp!

latinonails said...

@Rita, Liana, diamants, machalou: Thank you girls, you're all so sweet, thanx for your nice words. Kisses & hugs from the deep of my heart :*

Ehmjay Bornales said...

OMG! ilove your designs!!! so lovely. :)

Anastacia said...

awesome design and such beautiful nails!

Post a Comment