Electric blue

Saptamana asta am dus lipsa de inspiratie... Ei, poate sunt eu prea exigenta cu mine insami, adevarul e ca zilele astea am tot desenat cu totul altfel de proiecte decat nail art. E vorba de noua noastra casuta, pe care o amenajam si din cquza careia am avut niste nopti albe, chiar as putea spune ca mi-am consumat sursele de inspitaie.
Spre norocul meu, exista un blog "jos palaria'"pe care o urmaresc cu mare drag si admireatie. e vorba de creatiile lui Tartofraises, o fata a carei imaginatie imi ilumineaza sufletul. Astfel, saptamana asta am copiat-o pur si simplu.
Pentru realizarea modelului am ales culori mai inchise, un albastru electric de la Rimmel 9198 azure) sidefat pentru baza, apoi un mov inchis la mijloc (Eveline 385), doua bentite argintii la cele doua margini, glitter argintiu si strassuri albe+top coat.
Asadar primul pas este fondul albastru, apoi la mijloc o dunga mov, la cele doua margini lipim doua randuri de bentite argintii (m-am cam chinuit pana mi-am dat seama cum se lipesc fara sa stric dunga mov, iar apoi cu un fun-brush aplicam glitterul argintiu pe semiluna french-ului, si terminam cu un strat de topcoat cat mai lucios.
Saptamana viitoare o sa am ceva original, nu ne mai apucam de plagiatura :)




0 comments:

Post a Comment